czwartek, 17 kwietnia 2014

Wróciłam!

Ahh, wróciłam na bloga a nie było mnie aż od października :O Ale milo widzieć ze jeszcze się tym blogiem interesujecie. Fairy Tail wreszcie wróciło, i razem z tym moja wena, choć pisanie po polsku będzie ogromnym wyzwaniem, biorąc pod uwagę fakt że nie pisałam przez kilka dobrych miesięcy, i zajmowałam się pisaniem po angielsku T.T. Ale cóż, z czasem na pewno się poprawie ! Nie wiem KIEDY następny rozdział wyjdzie, i nie będę nic obiecać bo to się źle skończy, ale mam nadzieje że przed końcem tego miesiąca, bo następny miesiąc to czas egzaminów końcowych u mnie >.< No i ten szlabon, taki mroczny (wspaniały nadal jest) wprawia mnie w depresje wiec złożyłam zamówienie na coś bardziej... rozjaśniającego ( w końcu wiosna już jest). Nie będę się rozpisywać tutaj zbytnio, bo chciałam zainteresowanych po prostu powiadomić o moim powrocie!

Do następnego razu!

5 komentarzy:

  1. nareszcie! *-*
    szczerze, nie mogłam się doczekać twojego powrotu ^^
    o, powodzenia na egzaminach! :D
    czekam na notkę :3 Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że wróciłaś. Niby dopiero teraz odkryłam tego bloga, ale przynajmniej wiem, że rozdziały będą się pojawiać (przynajmniej na to liczę). Twoje opko mnie bardzo zaciekawiła. Szkoda, że Natsu nie pamięta Lucy, ale mam nadzieję, że to się szybko zmieni. Życzę weny i powodzenia na egzaminach. Wiem co czujesz, ja od środy do piątku będę pisać moje egzaminy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dopiero zaczęłam czytać twojego bloga więc nie czułam tych kilku miesięcy czekania .. ale ciesze się że wróciłaś, mam nadzieję że jakoś uwiniesz się z pisaniem następnych rozdziałów bo chciałabym dowiedzieć się kiedy Natsu sobie przypomni o Lucy .. ^.^ Nie mogę się doczekać ...
    Pozdro .. życzę weny i powodzenia na testach ..! *_*

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak się cieszę <3
    Już myślałam, że porzuciłaś tego bloga, co bardzo mnie smuciło.
    Mam ogromną nadzieję, że wena pozwoli ci napisać nowy rozdział jak najszybciej. Wierzę, że Natsu przypomni sobie Lucy. Chociaż znając go trochę to zajmie.
    Życzę wielu pomysłów i czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na wielki powrót :3

    OdpowiedzUsuń

Statystyka

Lista